اهمیت OT در درمان اعتیاد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 34
بازدید هفته : 434
بازدید ماه : 398
بازدید کل : 263593
تعداد مطالب : 114
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

سلام دوستان میثم هستم یک مسافر

خیلی وقت بود که به وب OT سر نزده بودم اما چند روز پیش وقتی شنیدم که به یکی از مرکزهای درمان اعتیاد در شهرستان اصفهان شربت تریاک داده اندخیلی خوشحال شدم که بالاخره زحماتمون بدون نتیجه نمونده وفرستادن مسافرهابرای فالو آپ نتیجه خوبی در بر داشته از همین جا از همه مسافران آقا و خانم که اهمیت موضوع را متوجه شده اند و همکاری کرده انداز صمیم قلب تشکر میکنم.شماهم حتما متوجه میشویدکه من چه میگویم در بهزیستی هر کس که مدرکی دارد صاحب نظر می باشد وحق اظهار نظر دارد .

اما امروز کنگره به جایگاه حقیقی خودیک قدم نزدیکتر شده یعنی هر کلینیکی که میخواهد از دارو OT استفاده کند بایدیاخوددارای کلاسهای گروه درمانی باشدیا به روش متد DST  این کار را انجام دهدو امروز متدDST وهمینطوربهترین دارو شربت تریاک برای درمان مصرف تمامی مواد مخدر حتی شیشه شناخته شد . امیدوارم اهمیت این موضوع در ذهن همه ما بگنجد و بتوانیم آن کنیم که فرمان است.





:: بازدید از این مطلب : 376
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مسافر عبرت آموز
ت : 16 اسفند 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








RSS

Powered By
loxblog.Com